» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Erdoğan, şayet partinin başından ayrılır da, Başkan ya da Cumhurbaşkanı kimliğiyle Çankaya'ya çıkarsa, bugüne kadar, liderin karizması ve aşırı sekter disiplini ile, zahiren bir arada ve bütünleşmiş görünen AK Parti'de ciddi bölünmeler beklenmelidir.

AKP bölünecek!
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Dev projede gecikme olabilir! 16:27

    Dev projede gecikme olabilir! Türk Akımı doğalgaz boru hattı projesinde hükümetler arası anlaşmanın yakında imzalanmaması halinde hattın yapımının gecikebilir

    EMLAK EKİ » 29.07.2015 16:27 F5Haber'de Oku
  • Et fiyatları tırmanışta! 16:22

    Et fiyatları tırmanışta! Ulusal Kırmızı Et Konseyi Başkanı Bılıkçı, "Besiciler fırsatçılık yapıyor. Karkas et ithalatına hep karşı çıktık ama artık bu aşamada gerekli olduğuna inanıyoruz" dedi.

    HABERTÜRK » 29.07.2015 16:22 F5Haber'de Oku
  • Türk Akımı ile ilgili kritik açıklama! 16:12

    Türk Akımı ile ilgili kritik açıklama! Türk Akımı doğalgaz boru hattı projesinde hükümetler arası anlaşmanın yakında imzalanmaması halinde hattın yapımının gecikebilir

    HABERTÜRK » 29.07.2015 16:12 F5Haber'de Oku
  • Mars Sinema satılıyor! 15:48

    Mars Sinema satılıyor! Mars Sinema hisselerinin tamamının satışı için Morgan Stanley ve Goldman Sachs'ın yetkilendirilmesi bekleniyor

    HABERTÜRK » 29.07.2015 15:48 F5Haber'de Oku
  • Fındıkta rekolte belirsizliği sürüyor 15:46

    Fındıkta rekolte belirsizliği sürüyor Giresun Ziraat Odası Başkanı Nurittin Karan, fındıkta küllenmeye bağlı olarak dökülmenin çok olduğunu, bu yüzden ürün çuvala girmeden rekoltenin kesin olarak netleşmeyeceğini söyledi.

    F5HABER » 29.07.2015 15:46
  • İstanbul konut fiyatlarında büyük zam! 15:42

    İstanbul konut fiyatlarında büyük zam! Türkiye Konut Fiyat Endeksi, Mayıs ayında yüzde 1,79 artarak 185,05'e çıktı. İstanbul'da son bir yılda konut fiyatları yüzde 29, Ankara'da yüzde 12 arttı.

    EMLAK EKİ » 29.07.2015 15:42 F5Haber'de Oku
  • Facebook'ta 'etiket' dönemi 15:38

    Facebook'ta 'etiket' dönemi Facebook, kullanıcıların kendileri hakkında etiketler oluşturmasına izin vermeye hazırlanıyor

    HABERTÜRK » 29.07.2015 15:38 F5Haber'de Oku
  • Artık yüzde 29 daha pahalı! 15:28

    Artık yüzde 29 daha pahalı! Türkiye Konut Fiyat Endeksi, Mayıs ayında yüzde 1,79 artarak 185,05'e çıktı. İstanbul'da son bir yılda konut fiyatları yüzde 29, Ankara'da yüzde 12 arttı.

    HABERTÜRK » 29.07.2015 15:28 F5Haber'de Oku
  • Almalı mı satmalı mı? 15:28

    Almalı mı satmalı mı? Altında son sert düşüşten sonra beklenen felaket senaryoları henüz gerçekleşmedi Peki bu iyiye işaret mi yoksa sadece fırtınadan önceki sessizlik mi? İşte uzmanların cevapları...