» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bayram sebebiyle KDV beyanname sürelerinin uzatıldığını duyurdu.

KDV beyanname süreleri uzatıldı
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Son 30 yılın en verimli... 16:25

    Son 30 yılın en verimli... Birçok hastalığa iyi geldiği bilinen dünyaca ünlü Anzer balında bu yıl 2 tonluk rekor üretim beklendiği bildirildi

    HABERTÜRK » 30.08.2015 16:25 F5Haber'de Oku
  • Kilosu 850 lira 16:12

    Kilosu 850 lira Rize'nin İkizdere ilçesine bağlı Anzer Yaylası'nda üretilen ve birçok hastalığa iyi geldiği bilinen dünyaca ünlü Anzer balında bu yıl 2 tonluk rekor üretim bekleniyor

    PARA LİMANI » 30.08.2015 16:12 F5Haber'de Oku
  • Kilosu 850 lira 15:57

    Kilosu 850 lira Rize'nin İkizdere ilçesine bağlı Anzer Yaylası'nda üretilen ve birçok hastalığa iyi geldiği bilinen dünyaca ünlü Anzer balında bu yıl 2 tonluk rekor üretim bekleniyor

    F5HABER » 30.08.2015 15:57
  • Bu çeyrek altının fiyatı 65 TL 15:53

    Bu çeyrek altının fiyatı 65 TL Çeyrek altının fiyatı, yıl başından bu yana yaklaşık yüzde 20 artarak 175 lirayı geçti. Bu durum karşısında çeyrek altın almakta zorlanan vatandaş, çareyi 65 liralık "hediyelik çeyrek"te buldu.

    VATAN » 30.08.2015 15:53 F5Haber'de Oku
  • Okul alışverişi yapacaklar dikkat! 15:17

    Okul alışverişi yapacaklar dikkat! Okulların açılmasına sayılı günler kala, lisanslı çantaların sahteleri çarşı pazarı karıştırdı. Uzmanlar, velileri uyarıyor: Sahtelerin arasında sağlığa zararlı olanlar da var

    EMLAK EKİ » 30.08.2015 15:17 F5Haber'de Oku
  • Derya kuzuları da dijitalleşti 15:10

    Derya kuzuları da "dijital"leşti Kumkapı Balık Hali'nin Gürpınar'a taşınmasıyla balıkçılıkta elektronik satış sistemine geçilecek olan İstanbul'da balıklar elektronik ortamda açık arttırma yoluyla satılacak

    HABERTÜRK » 30.08.2015 15:10 F5Haber'de Oku
  • Kredi kartı kullananlar dikkat! 14:59

    Kredi kartı kullananlar dikkat! Kredi kartı işlemlerinde uygulanacak azami faiz oranlarında değişiklik yapılmadı.

    PARA LİMANI » 30.08.2015 14:59 F5Haber'de Oku
  • Gelin ve damat bu işe çok bozulur! 14:58

    Gelin ve damat bu işe çok bozulur! Altın fiyatlarındaki artış bir geleneği daha bitme noktasına getirdi. Düğünlerde sevdiklerine altın takmak yerine para ya da ev eşyası almayı tercih etmeye başladı.

    HABERTÜRK » 30.08.2015 14:58 F5Haber'de Oku
  • Kredi kartı kullananlar dikkat! 14:45

    Kredi kartı kullananlar dikkat! Kredi kartı işlemlerinde uygulanacak azami faiz oranlarında değişiklik yapılmadı.

    F5HABER » 30.08.2015 14:45
  • Et fiyatları nasıl düşecek? 14:34

    Et fiyatları nasıl düşecek? Üniversitesi (UÜ) Veteriner Fakültesi Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hakan Sağırkaya, hayvancılıkta "embriyo transferi" yönteminin yaygınlaşmasıyla et fiyatlarının...