» » EĞİTİM NEREDE »

Tablet ihalesi ertelendi!

Milli Eğitim Bakanlığı, Fatih Projesi kapsamında yapılacak ikinci faz yerel alan ağı kurulumu ve tablet bilgisayar seti alımı ihalelerini erteledi.

Tablet ihalesi ertelendi!

Bakanlık açıklamasına göre, ihaleler, ulusal ve uluslararası katılımcı firmalardan gelen yoğun talep üzerine katılımcıların ihale dokümanı hazırlayabilmeleri, açıklama taleplerinde belirtilen hususları tekliflerine yansıtabilmeleri ve rekabetçi teklif hazırlayabilmeleri amacıyla ertelendi.

İkinci faz yerel alan ağı kurulumu ihalesi 17 Haziranda, tablet bilgisayar seti alımı ihalesi de 24 Haziranda yapılacak.

AA

Haberin Alındığı Kaynak»www.egitimnerede.com

EN SON EĞİTİM HABERLERİ

  • Merdiven altı eğitim kurumlarına sıkı takip başlıyor 14:53

    "Merdiven altı" eğitim kurumlarına sıkı takip başlıyor MEB'den izin almadan ya da mevzuata aykırı şekilde eğitim faaliyeti yürüten kurumların denetlenmesi, gerektiğinde de kapatılması için valiliklerde izleme ve koordinasyon komisyonları kurulacak.

    AJANSHABER » 26.05.2015 14:53 F5Haber'de Oku
  • LYS heyecanı başladı 14:09

    LYS heyecanı başladı Birçok öğrencinin kaderini belirleyecek olan LYS'ye 2 haftadan kısa bir süre kala eğitim uzmanı Sadık Gültekin merak edilen soruları AjansHaber'e cevapladı.

    AJANSHABER » 26.05.2015 14:09 F5Haber'de Oku
  • Okullarda kuru üzüm dağıtımı başladı 13:26

    Okullarda kuru üzüm dağıtımı başladı Milli Eğitim Bakanlığı, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ve Sağlık Bakanlığı işbirliği ile yürütülen 'Okullarda Kuru Üzüm Dağıtım Programı' başladı. Program süresince öğrencilere, hafta da iki...

    F5HABER » 26.05.2015 13:26
  • Dershane krizi kapıda 08:53

    Dershane krizi kapıda Dershanelerin tamamen kapanacağı 1 Eylül tarihi yaklaşırken, temel liseye dönüşeceğini söyleyen dershanelerin çoğu henüz ruhsat alabilmiş değil. Butik dershaneler ise farklı çözümler üretme peşinde.

    AJANSHABER » 26.05.2015 08:53 F5Haber'de Oku
  • E Okul Giriş ve Veli Bilgilendirme Sistemi - Devamsızlık ve Kalan Gün Sorgulama! 18:49

    E Okul Giriş ve Veli Bilgilendirme Sistemi - Devamsızlık ve Kalan Gün Sorgulama! E okul veli bilgilendirme sistemine giriş yapmak ve devamsızlık ve kalan gün sorgulamak için haberimizi tıklayın.

    AJANSHABER » 25.05.2015 18:49 F5Haber'de Oku
  • Gerginlik nedeniyle eğitime ara verildi 14:48

    Gerginlik nedeniyle eğitime ara verildi Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi'nde (DTCF) karşıt görüşlü öğrenciler arasındaki gerginlik nedeniyle eğitime ara verildi.

    ÜLKE HABER » 25.05.2015 14:48 F5Haber'de Oku
  • Dersanelere son uyarı 14:18

    Dersanelere son uyarı Milli Eğitim Bakanı Avcı "Dönüşüm programına alınmayan dershanelerle gerekli standartları sağlamayan öğrenci etüt eğitim merkezlerinin faaliyetleri 1 Eylül 2015 tarihi itibarıyla sonlanacaktır" dedi.

    MEDYAHABER » 25.05.2015 14:18 F5Haber'de Oku
  • ÖSYM ombudsman tavsiyesine uydu 12:52

    ÖSYM ombudsman tavsiyesine uydu ÖSYM, Kamu Başdenetçisi Ömeroğlu'nun, kimliğinin bir yüzünde soğuk damga olmadığı gerekçesiyle sınavı iptal edilen vatandaşın sınavının geçerli sayılması yönündeki tavsiye kararına uydu.

    AJANSHABER » 25.05.2015 12:52 F5Haber'de Oku
  • ÖSYM Ombudsman'a uydu 12:18

    ÖSYM Ombudsman'a uydu ÖSYM, Kamu Başdenetçisi Ömeroğlu'nun, kimliğinin bir yüzünde soğuk damga olmadığı gerekçesiyle sınavı iptal edilen vatandaşın sınavının geçerli sayılması yönündeki tavsiye kararına uydu.

    MEDYAHABER » 25.05.2015 12:18 F5Haber'de Oku
  • Hatay'da Suriyeli çocukların karne heyecanı 16:02

    Hatay'da Suriyeli çocukların karne heyecanı Yardımeli Derneği'nin Hatay'ın Reyhanlı, Kumlu ve Kırıkhan ilçelerinde açtığı okullarda eğitim gören Suriyeli çocuklar karne aldı.

    AJANSHABER » 24.05.2015 16:02 F5Haber'de Oku