» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Milli Eğitim Bakanlığı, Fatih Projesi kapsamında yapılacak ikinci faz yerel alan ağı kurulumu ve tablet bilgisayar seti alımı ihalelerini erteledi.

Tablet ihalesi ertelendi!
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EĞİTİM HABERLERİ

  • Hayata hazırlayan program 14:48

    Hayata hazırlayan program İhlas Vakfı'nın geleneksel "Hayata Hazırlık Atölyesi Programı", Türkiye'nin çeşitli üniversitelerinden mezun olan gençlerin katılımıyla İhlas Vakfı merkezinde devam ediyor.

    F5HABER » 30.07.2015 14:48
  • Öğrenciler e-kayıt uygulamasını sevdi 00:07

    Öğrenciler e-kayıt uygulamasını sevdi Yeni nesil üniversite kaydına gençlerin ilgisi yoğun oldu.

    MİSTİK ALEM » 30.07.2015 00:07 F5Haber'de Oku
  • KPSS'de branş sıralamaları açıklandı 18:17

    KPSS'de branş sıralamaları açıklandı KPSS A Grubu ve öğretmenlik ile Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi'ne katılan adayların sınav sonuçlarına göre branş bazında sıralamaları açıklandı.

    MİSTİK ALEM » 29.07.2015 18:17 F5Haber'de Oku
  • 2015 KPSS Sonuçları açıklandı 19:02

    2015 KPSS Sonuçları açıklandı 2015 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) A Grubu ve Öğretmenlik ile Öğretmenlik Alan Bilgisi (ÖABT) sınav sonuçları açıklandı.

    MİSTİK ALEM » 28.07.2015 19:02 F5Haber'de Oku
  • LYS'yi kazanamayanlar ek kontenjana dikkat 15:37

    LYS'yi kazanamayanlar ek kontenjana dikkat 2015 LYS'yi hazanamayan ve herhangi bir yere yerleşemeyen adaylar adaylar "ek kontenjan" fırsatını kaçırmayın!

    MİSTİK ALEM » 28.07.2015 15:37 F5Haber'de Oku