» » BORSAGÜNDEM »

Koç Holding temettü dağıtacak

Koç Holding 2012 yılı karından temettü dağıtılması için teklif verecek

Koç Holding temettü dağıtacak

Koç Holding 2012 kârından hisse başına brüt 0.187 lira kâr payı dağıtımını genel kurula teklif edecek.

Şirketten KAP'a yapılan açıklamaya göre, net 0.164 TL olacak kâr payının 17 Nisan'dan itibaren dağıtılması için teklif 10 Nisan'daki genel kurula sunulacak.

Haberin Alındığı Kaynak»www.borsagundem.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Baz istasyonu krizi! 01:46

    Baz istasyonu krizi! 4.5G'nin devreye girmesine 7 hafta kala belediyelerin baz istasyonlarınınkurulacağı alana ruhsat istemesi altyapı sıkıntısı yarattı. Sorunun çözümüiçin bakanlıklar devreye girdi. İzin yetkisinin...

    HABERTÜRK » 08.02.2016 01:46 F5Haber'de Oku
  • Köprü ve otoyollar darphane gibi çalıştı 22:22

    Köprü ve otoyollar darphane gibi çalıştı Köprü ve otoyollar saniyede 21 lira getirdi. Köprüler saniyede 5 lira kazandırdı. İşte toplam hasılat:

    MİSTİK ALEM » 07.02.2016 22:22 F5Haber'de Oku
  • İş kuracaklara 50 bin lira hibe desteği başladı 19:12

    İş kuracaklara 50 bin lira hibe desteği başladı Genç girişimcilere 50 bin lira geri ödemesiz ve 100 bin lira faizsiz geri ödemeli kredi desteği uygulanmaya başlandı.

    MİSTİK ALEM » 07.02.2016 19:12 F5Haber'de Oku
  • Bakanlık et zammına dur dedi! 18:22

    Bakanlık et zammına dur dedi! Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'ndan kırmızı et fiyatlarına tedbir geldi. Kırmızı et fiyatlarındaki artışın bir izahı olmadığını söyleyen Faruk Çelik, sektörü yakından takip edeceklerini söyledi.

    EMLAK EKİ » 07.02.2016 18:22 F5Haber'de Oku
  • Asrın Projesi'nde kritik gün yarın 18:18

    Asrın Projesi'nde kritik gün yarın Türkiyeden KKTC'ye deniz altından borularla getirilen Asrın Projesi olarak nitelendirilen KKTC'ye su temin projesi Yarın Ankara'da Masaya yatırılacak. Suyun yönetimi konusunda KKTC tarafından...

    MİLLİYET » 07.02.2016 18:18 F5Haber'de Oku
  • Bankada hesabı olanlar zaman aşımına dikkat! 17:12

    Bankada hesabı olanlar zaman aşımına dikkat! Türkiye Bankalar Birliği, zaman aşımına uğrayan mevduat hesapları için vatandaşı uyardı. Vatandaşın hesaplarını kapatması için son tarih 15 Haziran 2016 olarak bildirildi.

    EMLAK EKİ » 07.02.2016 17:12 F5Haber'de Oku
  • BTK'dan müjde! Abonelik feshi kolaylaşacak! 16:42

    BTK'dan müjde! Abonelik feshi kolaylaşacak! Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu milyonlarca aboneyi sevindirecek açıklamalarda bulundu. İnternet sitesinden yapılan açıklamada, abonelik feshinin kolaylaşacağını duyurdu.

    EMLAK EKİ » 07.02.2016 16:42 F5Haber'de Oku
  • Bakan Ünal: Paralel yapı turizme saldırıyor 16:39

    Bakan Ünal: Paralel yapı turizme saldırıyor Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal, Türkiye'nin turizmine dönük saldırının paydaşlarından, hatta temel taşıyıcılarından birinin de paralel yapı olduğunu belirterek, "Yaklaşık 130 ülkede faaliyet...

    HABERTÜRK » 07.02.2016 16:39 F5Haber'de Oku
  • Rusya'nın enerji devi esnek fiyat sunacak! 16:22

    Rusya'nın enerji devi esnek fiyat sunacak! Rusya'nın enerji devi Gazprom, şirket stratejilerini değiştirmeye karar verdi. Şirket, yapacakları yeni ihracat sözleşmelerinde daha esnek fiyatlandırma sunacak.

    EMLAK EKİ » 07.02.2016 16:22 F5Haber'de Oku
  • Cep ve internet kullanıcılarına müjde 16:15

    Cep ve internet kullanıcılarına müjde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), milyonlarca vatandaşı ilgilendiren önemli adımlar atmaya hazırlanıyor. Cep telefonu aboneleriyle ilgili fatura üst sınırı uygulaması getirmeyi planlayan...