» » BORSAGÜNDEM »

ÇBS Boya yabancı ortak arayışında

ÇBS Boya yabancı ortak arayışında

ÇBS Boya, uluslararası bir şirketle üretim ve satış konusunda işbirliği yapmak için araştırmalara başladı.

Haberin Alındığı Kaynak»www.borsagundem.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • 4G ihalesi iptal edilecek mi? 00:21

    4G ihalesi iptal edilecek mi? Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 4G çıkışını değerlendiren Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, "Cumhurbaşkanı'nın sözleri talimat niteliğinde. Kendisi yarı başkandır, yürütmenin başıdır....

    HABERTÜRK » 28.04.2015 00:21 F5Haber'de Oku
  • Binlerce işçiyi umutlandıran teklif 23:00

    Binlerce işçiyi umutlandıran teklif Türk-İş kamuda çalışan yaklaşık 210 bin işçi için 2015-2017 dönemini kapsayan toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde yüzde 15 zam öneren teklifini, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'e sundu.

    F5HABER » 27.04.2015 23:00
  • Türkiye'nin kur tamponları' sözü haklı çıktı 22:59

    "Türkiye'nin kur tamponları' sözü haklı çıktı" Dünya Bankası Türkiye Direktörü Martin Raiser, "Türkiye'nin döviz kuru riskine yönelik tamponlarının olduğunu" söyleyenlerin haklı çıktığını belirterek, tamponların işe yaradığını söyledi.

    F5HABER » 27.04.2015 22:59
  • Türkiye'nin en büyüğü, göle girdi.. 22:55

    Türkiye'nin en büyüğü, göle girdi.. Van Gölü Feribot İşletme Müdürlüğü tarafından yapımı tamamlanan Türkiye'nin en büyük feribotu, Van Gölü'ne indirildi

    HABERTÜRK » 27.04.2015 22:55 F5Haber'de Oku
  • Erdem Başçı'dan enflasyon tüyoları! 21:42

    Erdem Başçı'dan enflasyon tüyoları! Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Başkanı Erdem Başçı, enflasyondaki düşüşün devam etmesi için ihtiyatlı para ve maliye politikalarının sürmesi ve gıda arzına ilişkin önlemlerin devreye...

    ÜLKE HABER » 27.04.2015 21:42 F5Haber'de Oku
  • Türkiye'de enflasyon düşüş sürecindedir 21:32

    "Türkiye'de enflasyon düşüş sürecindedir" TCMB Başkanı Başçı, Türkiye'de enflasyonun düşüş sürecinde olduğunu belirterek, "TCMB fiyat istikrarını sağlamak için temkinli para politikası duruşunu sürdürmektedir" dedi.

    MİLLİYET » 27.04.2015 21:32 F5Haber'de Oku
  • Merkez Bankası Başkanı formülünü verdi 21:01

    Merkez Bankası Başkanı formülünü verdi Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Başkanı Erdem Başçı, enflasyondaki düşüşün devam etmesi için ihtiyatlı para ve maliye politikalarının sürmesi ve gıda arzına ilişkin önlemlerin devreye...

    HABERTÜRK » 27.04.2015 21:01 F5Haber'de Oku
  • Migros'ta yönetim kurulu belirlendi 20:52

    Migros'ta yönetim kurulu belirlendi Migros Yönetim Kurulu Başkanlığı'na, Fevzi Bülent Özaydınlı getirildi

    HABERTÜRK » 27.04.2015 20:52 F5Haber'de Oku
  • Borsa son 2 ayın en yükseğinde 19:31

    Borsa son 2 ayın en yükseğinde Borsa İstanbul 100 endeksi, önceki kapanışa göre 850,54 puan artarak 86.401,85 puan ile son iki ayın en yükseğinden günü tamamladı. Serbest piyasada dolar 2,7020, avro ise 2,9320 liradan alıcı buldu.

    MEDYAHABER » 27.04.2015 19:31 F5Haber'de Oku
  • Türk-İş'ten işçileri sevindirecek teklif 18:24

    Türk-İş'ten işçileri sevindirecek teklif Türk-İş kamuda çalışan yaklaşık 210 bin işçi için 2015-2017 dönemini kapsayan toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde yüzde 15 zam öneren teklifini, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'e sundu.

    AJANSHABER » 27.04.2015 18:24 F5Haber'de Oku