HABERLER»GÜNDEM»BASIN İLAN KURUMU»20 Mart 2013 Çarşamba, 08:58

Beşiktaş'ta feci kaza

Beşiktaş'ta kontrolden çıkan otomobilin yol ayrımındaki refüje çarpması sonucu 1'i polis 2 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.

Beşiktaş'ta feci kaza

Kaza, saat 04.00 sıralarında İnönü Stadı civarında meydana geldi. Dolmabahçe istikametine seyreden Şanlıurfa Emniyet Müdürlüğünde görevli Erdal Keskin yönetimindeki 34 DK 9309 plakalı otomobil, henüz bilinmeyen bir sebeple kontrolden çıkarak yol ayrımındaki orta refüje çarptı. Çarpmanın etkisiyle sürücü Erdal Keskin ve yanında bulunan Duygu Kaya olay yerinde hayatını kaybetti. Arka koltukta bulunan Kübra Sönmez, Ayla Sönmez ile Sancaktepe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli Ertuğrul Osman Temle yaralandı.

Olay yerine yakın bir yerde bulunan polis ekiplerinin ihbarı üzerine sağlık ve itfaiye ekipleri çağırıldı. İtfaiye ekipleri, yaralı şahısları otomobilden çıkararak ambulanslarla çevredeki hastanelere sevk etti. İtfaiye ekipleri tarafından sıkıştıkları yerden çıkarılan cenazeler ambulanslarla Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Morgu'na kaldırıldı. Polis ekipleri kazayla ilgili soruşturma başlattı.CİHAN

Haberin Alındığı Kaynak»www.bik.gov.tr

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Rehine krizine ilişkin bilgi aldı 20:01

    Rehine krizine ilişkin bilgi aldı Başbakan Ahmet Davutoğlu, Çağlayan Adliyesi'nde Berkin Elvan Davası'na bakan savcının rehin alınması üzerine İçişleri Bakanı Sebahattin Öztürk, Adalet Bakanı Kenan İpek, Eski İçişleri Bakanı Efkan...

    F5HABER » 31.03.2015 20:01
  • Babasının alınmadığı midibüse kurşun yağdırdı 19:51

    Babasının alınmadığı midibüse kurşun yağdırdı RİZE'nin Fındıklı İlçesi'nde kanser tedavisi gören İ.S.'nin yer olmadığı gerekçesiyle yolcu midibüsüne alınmamasına öfkelenen oğlu O.S. ve 6 arkadaşı, seyir halindeki araca tabancayla kurşun...

    MİLLİYET » 31.03.2015 19:51 F5Haber'de Oku
  • Balyoz davasında mahkemeden açıklama 19:47

    Balyoz davasında mahkemeden açıklama Balyoz davası sanıklarının tamamı beraat ederken mahkeme heyeti esas hakkındaki kararını da açıkladı. Mahkeme heyeti, "Yüklenen suçun sanık tarafından işlendiğinin sabit olmaması" nedeniyle tüm...

    F5HABER » 31.03.2015 19:47
  • Çağlayan Adliyesi'ne silah elektrik kesintisi sırasında mı sokuldu? 19:44

    Çağlayan Adliyesi'ne silah elektrik kesintisi sırasında mı sokuldu? Büyük güvenlik önlemleri alınan Çağlayan Adliyesi'ne silah nasıl sokuldu? Silahın bugün yaşanan elektrik kesintisinden yararlanarak içeriye sokulup sokulmadığı ilerleyen saatlerde belli olacak.

    AJANSHABER » 31.03.2015 19:44 F5Haber'de Oku
  • Bir tek istekleri var 19:42

    Bir tek istekleri var Samsun'un Terme ilçesinde okul dönüşü su tahliye kanalına düşerek hayatını kaybeden 8 yaşındaki Yeşim Sonaş'ın acılı ailesi ihmal sonucu kızlarını kaybettikleri yolun bir an önce yapılmasını istedi.

    F5HABER » 31.03.2015 19:42
  • ’’Sadece ticarete değil’’ 19:40

    ’’Sadece ticarete değil’’ Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye ile Slovakya arasındaki ekonomik işbirliğinin sadece ticarete değil yatırımlara da dayandırılması gerektiğini söyledi.

    F5HABER » 31.03.2015 19:40
  • Bakan açıkladı! Elektrikler ne zaman gelecek? 19:39

    Bakan açıkladı! Elektrikler ne zaman gelecek? Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, elektrik kesintilerine ilişkin açıklamalar yaptı.

    AJANSHABER » 31.03.2015 19:39 F5Haber'de Oku
  • Bakan açıkladı! Elektrik ne zaman gelecek? 19:38

    Bakan açıkladı! Elektrik ne zaman gelecek? Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Türkiye'de elektrik kesintisinin sona ereceği saati açıkladı.

    ÜLKE HABER » 31.03.2015 19:38 F5Haber'de Oku
  • 'Bir erkekle kadın arabanın uzağında fuhuş yapıyordu...' 19:36

    'Bir erkekle kadın arabanın uzağında fuhuş yapıyordu...' Samsun'da maske takıp silah zoruyla gasp yaparak, 2 kadına tecavüz ettikleri iddiasıyla tutuklanan 2 kişinin yargılanmasına başlandı.

    VATAN » 31.03.2015 19:36 F5Haber'de Oku
  • Hem o hem köpeği yazlığında ölü bulundu 19:35

    Hem o hem köpeği yazlığında ölü bulundu ÇANAKKALE'nin Gelibolu İlçesi'ndeki yazlığını dün kontrole gelen 61 yaşındaki Ömer Herbaş'ın bugün cesedi bulundu. Herbaş'ın köpeği de bahçede ölü olarak bulundu. Herbaş'ın merdivenlerden düşüp...