» » AKTİF HABER »

Fener Benfica Maçı Hangi Kanalda?

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi yarı final ilk maçında Benfica ile oynayacak. Peki maçı hangi kanal verecek?

Fener Benfica Maçı Hangi Kanalda?

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi yarı final ilk maçında Portekiz Lig lideri Benfica'yı Kadıköy Şükrü Saraçoğlu'nda ağırlayacak.

Lizbon'da oynanacak ikinci maç öncesi avantajlı bir skor elde etmek isteyen temsilcimizin; Volkan Demirel, Gökhan Gönül, Yobo, Egemen Korkmaz, Ziegler, Mehmet Topal, Meireles, Kuyt, Cristian, Sow ve Webo ilk 11'iyle sahaya çıkması bekleniyor.

Maçın canlı yayınını ise Star Tv üstlenecek. Karşılaşma saat 22.05'te Star ekranlarından naklen yayınlanacak.

Haberin Alındığı Kaynak»www.aktifhaber.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Eto'o takım arkadaşların uyardı: 'F.Bahçe maçını unutmalıyız' 18:34

    Eto'o takım arkadaşların uyardı: 'F.Bahçe maçını unutmalıyız' Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında deplasmanda Eskişehirspor ile karşılaşacak olan Antalyaspor, hazırlıklarına başladı. Takım kaptanı Samuel Eto'o, Fenerbahçe'yi yenen takım arkadaşlarını tebrik...

    MİLLİYET » 08.02.2016 18:34 F5Haber'de Oku
  • Yücel İldiz işi sıkı tutuyor! 18:23

    Yücel İldiz işi sıkı tutuyor! PTT 1. Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor'un teknik direktörü Yücel İldiz, "Ligde her takım her takımı yenebiliyor, işi sıkı tutarak liderliğimizi sürdürmek istiyoruz" dedi.

    MİLLİYET » 08.02.2016 18:23 F5Haber'de Oku
  • Çinliler Arda'yı da istedi 18:21

    Çinliler Arda'yı da istedi Transferde dur durak bilmeyen Çinlilerin son olarak Arda Turan için Barcelona'ya teklif yaptığı iddia edildi

    HABERTÜRK » 08.02.2016 18:21 F5Haber'de Oku
  • Kalede güven vermiyor 18:09

    Kalede güven vermiyor Bursaspor'un sezon en başında Fenerbahçe'den kadrosuna kattığı 26 yaşlarındaki file bekçisi Mert Günok, ligde çıktığı 19 maçın yalnızca 3'ünde kalesini gole kapatabildi. Camiadan tenkit alan Günok...

    HABERTÜRK » 08.02.2016 18:09 F5Haber'de Oku
  • Cüneyt Tanman'dan Muslera bombası! 17:59

    Cüneyt Tanman'dan Muslera bombası! Galatasaray'ın eski yöneticisi Cüneyt Tanman, Burak Yılmaz'ın ardından Fernando Muslera ve Lukas Podolski'nin de Çin'e transfer olabileceğini söyledi. Tanman, Çin kulüplerinden teklif aldığı iddia...

    MİLLİYET » 08.02.2016 17:59 F5Haber'de Oku
  • Bosna'da ilk madalya! 17:59

    Bosna'da ilk madalya! Milli artistik buz patenciler Çağla Demirsal ve Berk Akalın, bir ilke imza atarak çiftler kategorisinde Türkiye'ye ilk madalyasını kazandırdı

    HABERTÜRK » 08.02.2016 17:59 F5Haber'de Oku
  • Mehmet Ekici apar topar gitti! 17:52

    Mehmet Ekici apar topar gitti! Trabzonspor'un yıldızı Mehmet Ekici, apar topar Almanya'nın yolunu tuttu.

    EMLAK DREAM » 08.02.2016 17:52 F5Haber'de Oku
  • 'Hamza hocam isteseydi...' 17:51

    'Hamza hocam isteseydi...' Galatasaray'ın eski Sportif Direktörü Cüneyt Tanman, Radyospor'a açıklamalarda bulundu.

    ŞAMPİY10 » 08.02.2016 17:51 F5Haber'de Oku
  • Bursaspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı 17:47

    Bursaspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaşacak olan Bursaspor'da, hazırlıklar başladı. Antrenmana sakatlığı bulunan Serdar Aziz katılmadı.

    MİLLİYET » 08.02.2016 17:47 F5Haber'de Oku
  • Ronaldo: 2 yıl daha Madrid'deyim 17:46

    Ronaldo: "2 yıl daha Madrid'deyim" Geçen sezon 35 maçta kaydettiği 48 golle La Liga'nın en golcü futbolcusuna verilen "Pichichi Ödülü"ne layık görülen Ronaldo, başkent Madrid'de düzenlenen ödül töreninde yaptığı konuşmada, "Real...