» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Geçtiğimiz yıl her 5 kişiden birinin akıllı telefon aldığı ve mobil internete girenlerin yüzde 66'ya yükseldiği tespit edilirken tercih sıralaması da açıklandı.

En Çok Tercih Edilen Akıllı Telefonlar?
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Eve-yata-jete e-haciz! 02:13

    Eve-yata-jete e-haciz! Motorlu kara taşıtlarına elektronik ortamda haciz uygulanmasına yönelik pilot uygulama genişletiliyor. Gayrimenkuller, ziraat ve iş makineleri, uçak ve helikopterler ile yat ve gemiler de artık...

    HABERTÜRK » 01.08.2015 02:13 F5Haber'de Oku
  • Türkiye'ye 6.7 milyar dolarlık piyango! 02:13

    Türkiye'ye 6.7 milyar dolarlık piyango! Petrol fiyatı geçen son 1 yılda yüzde 54 düştü. Petrol ithalatı için ödediğimiz para yüzde 25 azalarak 6 ayda 6.7 milyar dolarlık avantaj sağladı

    HABERTÜRK » 01.08.2015 02:13 F5Haber'de Oku
  • Erken seçim zaman kaybı 01:41

    Erken seçim zaman kaybı Son dönemde artan terör ve şiddet olaylarıyla, siyasal cephede yaşanan ‘uzlaşmama' kültürü olası koalisyon ihtimalini zayıflatırken, piyasalarda erken seçim yönündeki beklentilerin de artmasına yol...

    VATAN » 01.08.2015 01:41 F5Haber'de Oku
  • Yaz balığı sardalya 21:33

    Yaz balığı sardalya Kırmızı et fiyatlarının yükselmesi son dönemlerde durgun bir dönem geçiren Mersinli balıkçılar için umut oldu

    HABERTÜRK » 31.07.2015 21:33 F5Haber'de Oku
  • Vakıfbank'tan halka arz 21:27

    Vakıfbank'tan halka arz Vakıfbank, toplam 900 bin liralık bono ihraç ve halka arzı gerçekleştirecek

    HABERTÜRK » 31.07.2015 21:27 F5Haber'de Oku
  • İstanbul - Avşa seferleri başlıyor 18:16

    İstanbul - Avşa seferleri başlıyor Deniz ulaşımında bölgesel bir marka haline gelen Bursa Deniz Otobüsleri (BUDO) yaz aylarında artırdığı sefer ve rotalarına bir yenisini daha ekledi. Daha önce Bursa-Erdek-Marmara Adası ve Avşa...

    F5HABER » 31.07.2015 18:16
  • Dev kapışma 17:54

    Dev kapışma Samsung, Apple Pay'e rakip olacak uygulaması Samsung Pay'i Avrupa'da test etmeye hazırlanıyor

    HABERTÜRK » 31.07.2015 17:54 F5Haber'de Oku
  • Borsa haftayı nasıl kapattı ? 17:52

    Borsa haftayı nasıl kapattı ? Borsa haftayı yüzde 2,09'luk yükselişle tamamladı.

    F5HABER » 31.07.2015 17:52
  • Serbest piyasada altın fiyatları 17:40

    Serbest piyasada altın fiyatları Serbest piyasada 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı 97,75 lira oldu.

    F5HABER » 31.07.2015 17:40
  • Dolarda 'U' dönüşü! 17:39

    Dolarda 'U' dönüşü! Sabah saatlerinde 2.79'un üzerine tırmanarak rekora yönelen dolar, beklentilerin altındaki ABD istihdam maliyeti verisinin ardından 2,76'nın altına geriledi.

    PARA LİMANI » 31.07.2015 17:39 F5Haber'de Oku