» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

BDP Genel Başkanı Demirtaş kriz yok mesajı vermeye çalıştı ancak BDP kulislerinde krizin Öcalan'la İmralı'da yapılacak görüşmeye kadar süreceğine kesin gözüyle bakılıyor.

BDP'li Vekilin Şaşırtan Sözleri
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON SİYASET HABERLERİ

  • Çok şiddetli şekilde kafalarını ezeceğiz 23:11

    "Çok şiddetli şekilde kafalarını ezeceğiz" İçişleri Bakanı Altınok, Terörle mücadele noktasında sonuna kadar kararlılıkla gidileceğini ifade etti.

    F5HABER » 01.09.2015 23:11
  • Geçici hükümetten çifte bayram müjdesi! 23:02

    Geçici hükümetten çifte bayram müjdesi! Hükümet sözcüsü Numan Kurtulmuş, seçim kabinesinin ilk toplantı sonrası açıklamalarda bulundu.

    YEDİ RENK HABER » 01.09.2015 23:02 F5Haber'de Oku
  • Hükümetten bayram müjdesi 22:38

    Hükümetten bayram müjdesi Bakanlar Kurulu Kararı'na göre, Bağ-Kur'luların, SSK, işçi ve tarım emeklilerinin ve 4/C'lilerin alacakları maaşları bayramdan önce ödenecek.

    F5HABER » 01.09.2015 22:38
  • Tuğrul Türkeş'e kritik görev 22:37

    Tuğrul Türkeş'e kritik görev Milli Güvenlik Kurulu'nun (MGK) ağustos olağan toplantısı, hükümet kurma çalışmalarının etkisiyle bir hafta gecikmeli olarak 2 Eylül Çarşamba günü saat 14.00'te Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde...

    F5HABER » 01.09.2015 22:37
  • Tuğrul Türkeş'e kritik görev 22:21

    Tuğrul Türkeş'e kritik görev Milli Güvenlik Kurulu'nun (MGK) ağustos olağan toplantısı, hükümet kurma çalışmalarının etkisiyle bir hafta gecikmeli olarak 2 Eylül Çarşamba günü saat 14.00'te Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde...

    MİLLİYET » 01.09.2015 22:21 F5Haber'de Oku
  • Numan Kurtulmuş açıklama yapıyor 19:41

    Numan Kurtulmuş açıklama yapıyor Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası Hükümet Sözcüsü Numan Kurtulmuş açıklama yapıyor

    MİLLİYET » 01.09.2015 19:41 F5Haber'de Oku
  • Yeni kabineden ilk açıklama! 19:39

    Yeni kabineden ilk açıklama! Yeni kabinenin ilk Bakanlar Kurulu toplantısının ardından Hükumet Sözcüsü Numan Kurtulmuş basın açıklaması yapıyor.

    F5HABER » 01.09.2015 19:39
  • CHP'de toplu istifa 19:25

    CHP'de toplu istifa CHP Midyat İlçe Başkanı Kılıç ve yönetim kurulu üyeleri, partinin bölgeye huzur gelmesi için çalışmadığını öne sürerek istifa etti

    MİLLİYET » 01.09.2015 19:25 F5Haber'de Oku
  • CHP'de istifa depremi! 19:05

    CHP'de istifa depremi! CHP Midyat İlçe Başkanı Mehmet Salih Kılıç ve yönetim kurulu üyeleri, parti genel merkezinin bölgede devam eden çatışmaların son bulması, bölgeye huzur gelmesi, birlik ve beraberliğin pekişmesi adına...

    F5HABER » 01.09.2015 19:05
  • CHP o ismi partiden ihraç etti 19:01

    CHP o ismi partiden ihraç etti CHP Manisa İl Başkan Yardımcısı Aytaç İşeren, partiden ihraç edildi.

    MİLLİYET » 01.09.2015 19:01 F5Haber'de Oku