» » AKTİF HABER »

Andora Türkiye Maçın Geniş ÖZETİ TIKLA-İZLE

Türkiye, 2014 Dünya Kupası Avrupa elemelerinde deplasmanda karşılaştığı Andorra'yı 2-0 mağlup etti.

Andora Türkiye Maçın Geniş ÖZETİ TIKLA-İZLE

Türkiye, 2014 Dünya Kupası Avrupa elemelerinde deplasmanda Andorra ile karşılaştı.

Amatör futbolculardan oluşan rakibi karşısında istenilen oyunu sergileyemeyen millilerimiz, sahadan 2-0'lık galibiyetle ayrıldı.

Türkiye'ye gallibiyeti getiren goller, 30. dakikada Selçuk İnan, 45. dakikada da Burak Yılmaz'dan geldi.

Video Yayına Hazırlanıyor...

Haberin Alındığı Kaynak»www.aktifhaber.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Fenerbahçe 12 kişi oynayacak 17:48

    "Fenerbahçe 12 kişi oynayacak" Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi Son 32 turundaki rakibi Lokomotiv Moskova'da teknik direktör Igor Cherevchenko açıklamalarda bulundu

    HABERTÜRK » 09.02.2016 17:48 F5Haber'de Oku
  • Pereira zeminden şikayetçi! 17:46

    Pereira zeminden şikayetçi! Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında Amed Sportif Faaliyetler ile 3-3 berabere kalan Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, "Bizim için zorlu bir karşılaşma oldu, skorda geriye düşmemiz...

    HABERTÜRK » 09.02.2016 17:46 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçe'den teşekkür 17:41

    Fenerbahçe'den teşekkür Ziraat Türkiye Kupası'nda Amed Sportif'le 3-3 berabere kalan Fenerbahçe'nin web sitesinden bir açıklama yapıldı

    HABERTÜRK » 09.02.2016 17:41 F5Haber'de Oku
  • İki başkan da PFDK'da 17:28

    İki başkan da PFDK'da Hafta sonu oynanan maçların ardından yapılan açıklamalar, maç içerisinde yaşanan gerginlikler sonrasında TFF Hukuk Müşavirliği acımadı!

    ŞAMPİY10 » 09.02.2016 17:28 F5Haber'de Oku
  • Fernandes'ten Rus muhabire tokat gibi cevap! 17:27

    Fernandes'ten Rus muhabire tokat gibi cevap! Eski Beşiktaşlı Manuel Fernandes, Championat muhabirinin Türkiye'yi kötülemesi için kurduğu tuzağa düşmedi. Rus muhabirin sorularına tahrik edici sorulara tokat gibi cevap verdi.

    MİLLİYET » 09.02.2016 17:27 F5Haber'de Oku
  • Aziz Yıldırım ve Fenerbahçe PFDK'ya sevkedildi 17:26

    Aziz Yıldırım ve Fenerbahçe PFDK'ya sevkedildi Medyada yer alan "sportmenliğe aykırı açıklamaları" nedeniyle Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevk edildi. Fenerbahçe Kulübü ise saha olayları ve çirkin...

    MİLLİYET » 09.02.2016 17:26 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray'a İzmir'de taraftar şoku! 17:22

    Galatasaray'a İzmir'de taraftar şoku! Ziraat Türkiye Kupası'nda yarın Akhisar Belediyespor ile karşılaşacak olan Galatasaray, İzmir'e geldi. Sarı-kırmızılı kafileyi İzmir Adnan Menderes Havalimanı'nda sadece 2 taraftar karşıladı.

    MİLLİYET » 09.02.2016 17:22 F5Haber'de Oku
  • Avrupa Kulüpler Birliği, Infantino'nun arkasında 17:14

    Avrupa Kulüpler Birliği, Infantino'nun arkasında ECA Başkanı Rummenigge, "Gianni'yi (Infantino) destekliyoruz. FIFA başkanlık seçiminde iyi şanslar diliyoruz" dedi.

    MİLLİYET » 09.02.2016 17:14 F5Haber'de Oku
  • Pereira'dan zemin eleştirisi 17:11

    Pereira'dan zemin eleştirisi Fenerbahçe teknik direktörü Vitor Pereira, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, maçın oynandığı sahanın zemininin hızlı ve teknik oyuna izin vermediğini söyledi.

    ŞAMPİY10 » 09.02.2016 17:11 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçe'den Amed Sportif açıklaması! 17:10

    Fenerbahçe'den Amed Sportif açıklaması! Fenerbahçe Kulübü, Ziraat Türkiye Kupası'nda oynanan Amed Sportif maçının ardından 'Teşekkürlerimizle' başlığıyla bir mesaj yayınladı ve misafirperverlikten ötürü, Amed Sportif Faaliyetler Kulübü'ne...