» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Altında uzman uyarısı: "Düşüşün alım fırsatı yarattığına inanmıyorum"dedi.

Altın Alınmalı mı Satılmalı mı?
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • İstanbul'a yaz yağmuru 14:47

    İstanbul'a yaz yağmuru Kavurucu Afrika sıcaklarının etkisi altında olan İstanbul'da yaz yağmuru sürprizi yaşandı. Yağışlar önce Anadolu yakasında sonra Avrupa yakasında kısa süre de olsa etkisini gösterdi.

    EMLAK EKİ » 01.08.2015 14:47 F5Haber'de Oku
  • Çin işkencesi sürüyor 14:40

    "Çin işkencesi" sürüyor Çin'de pay piyasalarında son bir ayda yaşanan sert düşüşün, küresel pay ve emtia piyasalarına negatif yansıması endişeleri artırdı

    HABERTÜRK » 01.08.2015 14:40 F5Haber'de Oku
  • Altın satışında patlama! 14:37

    Altın satışında patlama! Türkiye'nin külçe altın ihracatı yılın 6 ayında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 145 artarak 5 milyar 540 milyon dolara çıktı.

    EMLAK EKİ » 01.08.2015 14:37 F5Haber'de Oku
  • Bu Prens bahşiş bırakmaya bayılıyor 14:02

    Bu Prens bahşiş bırakmaya bayılıyor Dünyanın en zenginleri listesinde 34'üncü sırada yer alan Suudi Arabistanlı işadamı Prens El Velid Bin Talal, Muğla'nın Marmaris İlçesi'ndeki tatilini tamamladı.

    EMLAK EKİ » 01.08.2015 14:02 F5Haber'de Oku
  • Prens 2 bin dolar bahşiş bıraktı! 13:55

    Prens 2 bin dolar bahşiş bıraktı! Prens Tatal, Marmaris tatilini tamamladı... Tatilin son gecesinde üç gündür gittiği kafedeki garsonlara 2 bin dolar bahşiş bıraktı.

    HABERTÜRK » 01.08.2015 13:55 F5Haber'de Oku
  • Türkiye'nin yurt dışına altın satışı patladı 13:54

    Türkiye'nin yurt dışına altın satışı patladı Türkiye'nin külçe altın ihracatı yılın 6 ayında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 145 artarak 5 milyar 540 milyon dolara çıktı.

    CNNTÜRK » 01.08.2015 13:54 F5Haber'de Oku
  • Piyasalarda 'Çin işkencesi' 13:50

    Piyasalarda 'Çin işkencesi' Çin'de pay piyasalarında son bir ayda yaşanan sert düşüşün, küresel pay ve emtia piyasalarına negatif yansıması endişeleri artırdı