» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

SBS 2012 Yılı Ortaöğretim Yerleştirme Puanlarına göre okulların taban ve tavan puanları için tıklayınız...

2013 SBS Tavan ve Taban Puanları TIKLA-İNDİR
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EĞİTİM HABERLERİ

  • Dershanlerin kapatılması kararını doğru bulmuyorum 18:05

    "Dershanlerin kapatılması kararını doğru bulmuyorum" Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Anayasa Mahkemesi'nin (AYM) dershanelerin kapatılması kararıyla ilgili, "Ben de doğru bulmuyorum, mahkeme yanlış bir karar vermiştir" dedi.

    F5HABER » 31.07.2015 18:05
  • ÖSYM'den KPSS ile ilgili sorulara yanıt 18:20

    ÖSYM'den KPSS ile ilgili sorulara yanıt ÖSYM Başkanlığı, 29 Temmuz 2015 tarihinde sistem üzerinden intikal eden bilgi edinme ve BİMER başvurularının incelendiğini, netlerinin eksik olduğu yönünde iddiaları içeren başvurulara ön inceleme...

    F5HABER » 30.07.2015 18:20
  • Hayata hazırlayan program 14:48

    Hayata hazırlayan program İhlas Vakfı'nın geleneksel "Hayata Hazırlık Atölyesi Programı", Türkiye'nin çeşitli üniversitelerinden mezun olan gençlerin katılımıyla İhlas Vakfı merkezinde devam ediyor.

    F5HABER » 30.07.2015 14:48
  • Öğrenciler e-kayıt uygulamasını sevdi 00:07

    Öğrenciler e-kayıt uygulamasını sevdi Yeni nesil üniversite kaydına gençlerin ilgisi yoğun oldu.

    MİSTİK ALEM » 30.07.2015 00:07 F5Haber'de Oku
  • KPSS'de branş sıralamaları açıklandı 18:17

    KPSS'de branş sıralamaları açıklandı KPSS A Grubu ve öğretmenlik ile Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi'ne katılan adayların sınav sonuçlarına göre branş bazında sıralamaları açıklandı.

    MİSTİK ALEM » 29.07.2015 18:17 F5Haber'de Oku
  • 2015 KPSS Sonuçları açıklandı 19:02

    2015 KPSS Sonuçları açıklandı 2015 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) A Grubu ve Öğretmenlik ile Öğretmenlik Alan Bilgisi (ÖABT) sınav sonuçları açıklandı.

    MİSTİK ALEM » 28.07.2015 19:02 F5Haber'de Oku
  • LYS'yi kazanamayanlar ek kontenjana dikkat 15:37

    LYS'yi kazanamayanlar ek kontenjana dikkat 2015 LYS'yi hazanamayan ve herhangi bir yere yerleşemeyen adaylar adaylar "ek kontenjan" fırsatını kaçırmayın!

    MİSTİK ALEM » 28.07.2015 15:37 F5Haber'de Oku