» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

2013 Diyanet Yeterlilik Sınav sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte Yanıtı...

2013 Diyanet Yeterlilik Sınav Sonuçları Açıklanıyor
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EĞİTİM HABERLERİ

  • Üniversite kimlik kartları ile İstanbulkart birleştiriliyor 00:02

    Üniversite kimlik kartları ile İstanbulkart birleştiriliyor İETT'nin üniversiteler için bu yıl başlattığı pilot uygulamaya göre İstanbulkart ve öğrenci kimlikleri birleştiriliyor.

    MİSTİK ALEM » 05.08.2015 00:02 F5Haber'de Oku
  • DGS sonuçları açıklandı 18:07

    DGS sonuçları açıklandı 26 Temmuz 2015 tarihinde yapılan 2015 Dikey Geçiş Sınavının (DGS) değerlendirme işlemleri tamamlandı. . Sınav sonuçları saat 17.00'den itibaren ÖSYM'nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden...

    MİSTİK ALEM » 04.08.2015 18:07 F5Haber'de Oku
  • Dikey Geçiş Sınavı sonuçları açıklandı 17:12

    Dikey Geçiş Sınavı sonuçları açıklandı Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM), 2015 Dikey Geçiş Sınavı (2015-DGS) sonuçlarının açıklandığını duyurdu.

    F5HABER » 04.08.2015 17:12
  • Milli Eğitim Bakanı 'rotasyon' kararını duyurdu 11:19

    Milli Eğitim Bakanı 'rotasyon' kararını duyurdu Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, "Bakanlığımızda yaptığımız istişare görüşmeleri sonucunda, ilgili birimlerimizle yaptığımız değerlendirmeler sonucunda rotasyonun uygulanmamasına karar verdik" dedi.

    F5HABER » 04.08.2015 11:19
  • Ehliyet almak artık daha da kolay 21:47

    Ehliyet almak artık daha da kolay Motorlu Taşıt Sürücü Adayları Teorik Sınavları (MTSAS), Ankara'dan sonra pilot il seçilen Eskişehir'de de artık elektronik ortamda yapılacak ve, ehliyet alacak vatandaşlara büyük kolaylık sağlayacak.

    MİSTİK ALEM » 03.08.2015 21:47 F5Haber'de Oku
  • Üniversitelere kayıtlar başladı 13:32

    Üniversitelere kayıtlar başladı ÖSYS sonuçlarına göre bir programa kayıt hakkı kazananlar, bugünden itibaren 7 Ağustos'a kadar üniversitelere kayıt yaptırabilecek.

    MİSTİK ALEM » 03.08.2015 13:32 F5Haber'de Oku
  • Üniversitelerde kayıt heyecanı başladı 12:55

    Üniversitelerde kayıt heyecanı başladı Üniversite sınavlardan başarı ile çıkan öğrenciler, kayıtların ilk gününde kazandıkları üniversitelere akın etti.

    F5HABER » 03.08.2015 12:55
  • Türkiye'nin ilk bilim adamı yetiştiren anaokulu kuruldu 13:26

    Türkiye'nin ilk "bilim adamı yetiştiren anaokulu" kuruldu Türkiye'de ilk defa uygulanan eğitim modeliyle anaokulu öğrencilerine bilimsel eğitim vermeye başlayan Kaşif Çocuk Akademisi geleceğin bilim adamlarını yetiştirecek. Üniversitelerde eğitim veren...