» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Ziraat Türkiye Kupası 4. tur eşleşmeleri.

İşte kupa eşleşmesi!
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Beşiktaş'tan Mario Gomez uyanıklığı! 21:07

    Beşiktaş'tan Mario Gomez uyanıklığı! Beşiktaş Yönetimi, Mario Gomez'in bonservis bedelini öteleyerek UEFA'dan kulübe gelecek herhangi bir cezanın önüne geçmeyi hedefliyor.

    MEDYAHABER » 30.07.2015 21:07 F5Haber'de Oku
  • Chiriches Napoli'de 21:06

    Chiriches Napoli'de İtalya Birinci Futbol Ligi ekibi Napoli, Tottenham'dan Rumen savunmacı Vlad Chiriches'i renklerine bağladı

    HABERTÜRK » 30.07.2015 21:06 F5Haber'de Oku
  • Milliler komşuya acımadı! 21:02

    Milliler komşuya acımadı! Voleybolda 2015 Kadınlar CEV Avrupa Ligi A Grubu 1. ayak ilk maçında Türkiye, deplasmanda Yunanistan'ı 3-0 yendi.

    MEDYAHABER » 30.07.2015 21:02 F5Haber'de Oku
  • Necati Ateş'ten Galatasaray'a yeşil ışık! 20:47

    Necati Ateş'ten Galatasaray'a yeşil ışık! Kayseri Erciyesspor'la sözleşmesini tek taraflı feshederek yollarını ayıran Necati Ateş, çarpıcı açıklamalarda bulundu.

    MEDYAHABER » 30.07.2015 20:47 F5Haber'de Oku
  • Rabotnicki- Trabzonspor 20:27

    Rabotnicki- Trabzonspor Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Makedonya temsilcisi Rabotnicki konuk oluyor.

    ŞAMPİY10 » 30.07.2015 20:27 F5Haber'de Oku
  • AZ Alkmaar- Başakşehirspor 20:21

    AZ Alkmaar- Başakşehirspor Başakşehirspor, UEFA Avrupa Ligi 3. Ön Eleme ilk maçında deplasmanda Hollanda temsilcisi AZ Alkmaar'a konuk oluyor.

    ŞAMPİY10 » 30.07.2015 20:21 F5Haber'de Oku
  • AZ Alkmaar - Medipol Başakşehir (Canlı) 20:18

    AZ Alkmaar - Medipol Başakşehir (Canlı) UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Medipol Başakşehir deplasmanda AZ Alkmaar ile karşılaşıyor.

    MİLLİYET » 30.07.2015 20:18 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray'dan yılın transfer bombası 20:17

    Galatasaray'dan yılın transfer bombası G.SARAY'dan müthiş transfer hamlesi… Cimbom'da artık Felipe Melo'nun Inter'e gitmesi an meselesi. İtalyan ekibi Brezilyalı yıldızını renklerine bağlamak için geri sayıma geçti. Orta sahada oluşacak...