F5 Haber
  • BIST 100 79.417
  • DOLAR 2,2335
  • EURO 2,8285
  • ALTIN 88,465

  • İstanbul
  • Ankara
  • İzmir
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Aksaray
  • Amasya
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Düzce
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Mersin
  • Kahramanmaraş
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kilis
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Şırnak
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak
» 
» 
AJANSHABER

Adana Büyükşehir Belediyesi seçim sonuçları! Adana'da kim kazandı?

Adana Büyükşehir Belediye Başkanlığını, resmi olmayan sonuçlara göre, MHP adayı Hüseyin Sözlü kazandı.

Adana Büyükşehir Belediyesi seçim sonuçları! Adana'da kim kazandı?
AJANSHABER - 1 Nisan 2014 Salı, 11:53
İl seçim kurulundan alınan bilgiye göre, il genelindeki 5 bin 64 sandıktan açılan 5 bin 28'inden elde edilen sonuçlaraa göre MHP adayı Hüseyin Sözlü 411 bin 85 oy aldı. AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan adayı Abdullah Torun ise 391 bin 223 oy aldı.
Hüseyin Sözlü'nün özgeçmişi
Hüseyin Sözlü, 1965'te Ceyhan ilçesine bağlı Çokçapınar köyünde doğdu. İlkokul eğitimini köyünde, ortaöğrenimini ise Ceyhan Yaltır Kardeşler Ortaokulu ve Ceyhan Endüstri Meslek Lisesi'nde tamamlayan Sözlü, Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. 1990'da DSİ'de işletme mühendisi olarak göreve başlayan Sözlü, 1997'de DSİ Kösreli İşletme ve Bakım başmühendisliğine atandı. 1999 yerel seçimlerinde Ceyhan Belediye Başkanı olan Sözlü, 3 dönemdir bu görevini yürütüyordu. Sözlü, evli ve 3 çocuk babası.

Haberin alındığı kaynak » www.ajanshaber.com
440

EN SON SİYASET HABERLERİ

  • Terörü vasıta olarak kullanıyorlar Terörü vasıta olarak kullanıyorlar 22:27

    Başbakan Yardımcısı Akdoğan, "Hem iç siyaseti baskı altına almak için terör kullanılıyor hem de Türkiye'yi etkisizleştirmek için yabancı güçler terörü bir vasıta olarak kullanıyor" dedi.

    F5HABER - 24.10.2014 22:27
  • 'Kızım tuvalet penceresinden girip...' 'Kızım tuvalet penceresinden girip...' 20:59

    Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi'nin akademik yıl açılışına katılan Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, 15 yıl geriye gittiğini belirterek, "Burada konuşanın kendi kızım olmasını arzu ederdim....

    F5HABER - 24.10.2014 20:59
  • AK Parti'de şaşırtan istifa! AK Parti'de şaşırtan istifa! 18:51

    ZONGULDAK'ın Kilimli İlçesi'nde, eski Belediye Başkanı AK Partili Dr. Seçkin Özdemir'i geçen ay eşi bıçakla yaralayan Belediye Meclisi üyesi Ak Partili Nurten Suiçmez, partisinden istifa etti.

    F5HABER - 24.10.2014 18:51
  • MHP, Ortadoğu yol haritasını açıkladı MHP, Ortadoğu yol haritasını açıkladı 17:45

    Tuğrul Türkeş, "Milliyetçi Hareket Partisinin Ortadoğu Siyaset Belgesi" başlığıyla yaptığı yazılı basın açıklamasında MHPnin Ortadoğu politikalarına ilişkin bilgiler verdi.

    GAZETESİZ - 24.10.2014 17:45 F5Haber'de Oku
  • İşte MHP'nin Ortadoğu yol haritası İşte MHP'nin Ortadoğu yol haritası 17:45

    Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Milletvekili Tuğrul Türkeş, "Milliyetçi Hareket Partisi'nin Ortadoğu Siyaset Belgesi" başlığıyla yaptığı yazılı basın açıklamasında...

    AJANSHABER - 24.10.2014 17:45 F5Haber'de Oku
  •  Benim asıl soyadım... " Benim asıl soyadım..." 17:33

    Başbakan Ahmet Davutoğlu, AK Parti İl Başkanları toplantısında konuştu. Başbakan Davutoğlu soyadı kanunuyla ilgili açıklamaları sırasında "Bizim ilk soyadımız 'Kalkan'mış. O zaman 'oğlu' soyadı...

    STAR - 24.10.2014 17:33 F5Haber'de Oku
  • AB diplomatları: Türkiye Esed konusunda haklı AB diplomatları: Türkiye Esed konusunda haklı 17:28

    Bazı AB diplomatları, Türkiye'nin "Suriye'deki durumun bu noktaya gelmesinin temel sebebinin Esed rejimi olduğu" yönündeki duruşunu haklı buldu.

    AJANSHABER - 24.10.2014 17:28 F5Haber'de Oku
  • Erdoğan: Peşmerge sayısı 150'ye indirildi Erdoğan: Peşmerge sayısı 150'ye indirildi 17:06

    Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kobani'ye geçecek Peşmerge sayısının 150'ye indirildiğini açıkladı.

    STAR - 24.10.2014 17:06 F5Haber'de Oku
  • Bu ne demektir şimdi? "Bu ne demektir şimdi?" 16:31

    İçişleri Bakanı Efkan Ala, Jandarmanın siyasallaşması sorusuna 'Siyaset kötü bir şey mi? Bu kadar kişi sandığa gidiyor" şeklinde cevap vererek soruyu soran gazeteciye "Bu ne demektir şimdi?" diyerek...

    F5HABER - 24.10.2014 16:31
  • Sultanahmet'te Abdullah Gül coşkusu Sultanahmet'te Abdullah Gül coşkusu 16:31

    11'nci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, cuma namazını Sultanahmet Camii'nde kıldı. Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan Gül, yürüyerek geldiği restoranda öğle yemeği yedi.

    MİLLİYET - 24.10.2014 16:31 F5Haber'de Oku
DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Akşam Gazetesi

Bugün Gazetesi

Cumhuriyet Gazetesi

Dünya Gazetesi

Fanatik Gazetesi

Fotomaç Gazetesi

Habertürk Gazetesi

Hürriyet Gazetesi

Milliyet Gazetesi

Milli Gazete

Posta Gazetesi

AMK Gazetesi

Sabah Gazetesi

Sözcü

Star Gazetesi

Takvim Gazetesi

Taraf Gazetesi

Türkiye Gazetesi

Vakit Gazetesi

Vatan Gazetesi

Yeni Asya Gazetesi

Yeni Şafak Gazetesi

Zaman Gazetesi

Ortadoğu Gazetesi